Pages - Menu

luni, 5 mai 2014

Gânduri pentru mama

               

              Dacă tot v-am prezentat reţeta tortului pregătit pentru aniversarea mamei,am sa scriu şi câteva rânduri despre ceea ce înseamnă ea pentru mine şi totodată un gând bun tuturor mamelor.

                70 de ani,70 de aniversari.Multe şi nu ştiu în câte dintre ele te-am facut sa simţi cât te iubim.Mereu uitam,mereu neglijam sa facem asta,credem ca se întelege de la sine,ca tu simţi asta.Uitam ca şi noi ,chiar daca ştim ca suntem iubiţi,asteptam de multe ori sa ni se spuna acel „te iubesc” ,doua cuvinte simple dar magice.
                 Atât de mulţi ani în care nu a fost nici macar o zi în care sa lasi deoparte datoria ta de a fi mama.Am ştiut în fiecare zi a vietii mele,ca esti acolo pentru mine,ca ai sa ma sprijini,ca ai sa ma îndrumi,chiar daca uneori ai sa ma si cerţi.Cearta ta a fost din dragoste si cu dragoste.
Mi-ai oblojit ranile si genunchii juliţi de copil neastâmparat ,asa cum mi-ai şters lacrimile de adolescent ori de om matur.Eu sunt tot copil chiar si când fire albe apar la tâmple.Nici nu-mi închipui cum ar fi o zi fara tine.
M-ai învatat mereu sa fiu un om bun,un om corect,sa am încredere în mine si sa fac fapte de care sa nu ma ruşinez,sa pot sa ţin mereu fruntea sus.

                Ai trait fiecare clipa a vieţii tale pentru noi,copii tai,uitând de tine mai mereu.Iar noi de multe ori am crezut ca aşa se cuvine şi nu am ştiut,ori am uitat sa-ţi aratam iubirea noastra.
Se spune ca „Nu exista  mame tinere,mame batrâne,mame frumoase ori urâte.Exista doar MAME”(Alba de Caspedes”.

Eu sunt sigura ca este aşa,dar mai ştiu ca fiecare mama este unica în felul ei.Tu nu te poţi compara cu nici o alta mama şi Dumnezeu a ştiut de ce trebuie sa fii tu mama mea.

              Mi-e greu când te vad împovarata şi când nu ma pricep sa-ţi alung durerea.Mi-aş dori sa-ţi pot oferi o viaţă mai uşoara pentru ca o meriţi din plin.

             Am sa profit de ocazie sa omagiez toate mamele din lume,mamele adevarate pentru care copii sunt comoara lor cea mai de preţ.Sper din suflet sa fiţi rasplatite cu îndoita dragoste din partea copiilor voştri,sa aveţi mereu motive sa va mândriţi cu ei.

„O mama este o persoana pe care o cauţi când toţi te-au parasit” (Pam Brown).
Sa dea Dumnezeu sa ne cautam mama în momentele de bucurie mai mult decât în cele de cumpana.


„ La mulţi ani Mami”!!!!! Sa-ţi dea Dumnezeu sanatate sa ne putem bucura de prezenţa ta mulţi ani de-acum înainte.

13 comentarii:

  1. Ce randuri de suflet, emotionante si pline de iubire pentru mama ta. Va doresc sanatate ca asta este cea mai importanta si sa va bucurati multi ani de acum incolo de clipe frumoase petrecute impreuna! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Rocsi .Sanatate multa si mamei tale sa te poti bucura de prezenta ei multa vreme.

      Ștergere
  2. Dia, poate o sa ti se para ...aiurea, dar si eu am scris mamei cateva randuri...
    M-ai facut sa plang, atat de mult ce ma sensibilizeaza legatura voastra si felul in care ai grija de mama ta, ma emotioneaza sa ii vad privirea calda si blajina! Este o mama norocoasa si tu un copil fericit ca o ai inca langa tine, ca ai crescut alaturi de ea si sa va bucurati de multi ani impreuna, cu sanatate si cu incredere in Cel de Sus! Sunteti frumoase si aveti cel mai frumos zambet impreuna! Numai bine si putere in toate! Muaah!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc om drag.Sunt convinsa ca aceleasi sentimente te leaga si pe tine de mama ta.Si eu va doresc sa aveti parte de multe clipe unice .Sper sa stim sa le pretuim pe fiecare in parte. Pupici.

      Ștergere
  3. Uneori, cât aş vorbi e de mult, n-aş putea cuprinde în vorbe cele interioare. Aşa că nu las decât un gând bun pentru voi, şi o binecuvântare de ani mulţi cu sănătate mamei tale (chit că e tare rară sănătatea), de ani cu lumină lină şi puterea de a mângâia şi certa (după caz), cu bucuria de a te vedea aproape ori de câte ori are nevoie. >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Padre.Gandurile tale intotdeauna sunt potrivite si ne mangaie sufletele.Si noi va dorim multe clipe de nepretuita bucurie in frumoasa voastra familie.

      Ștergere
  4. Cat de frumos si emotionant ai scris, Dia!
    Si ce fotografii frumoase ai postat!
    Ii doresc sanatate multa mamei tale sa se poata bucura din plin de voi si voi de ea, ani multi de acum incolo! Multe imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Meri de vizita si de gand.Articolul e postat si pe site,mai adaugam aici cate ceva.Multa sanatate si mamei tale si sa te bucuri de prezenta ei mereu.

      Ștergere
  5. Ce frumos ai scris Dia! :x:x:x Imposibil sa nu te atinga aceste randuri pana la lacrimi! Sa-ti traiasca mama si sa-i sea Dumnezeu multa sanatate si putere, sa va bucurati de multe zile frumoase de-acum inainte! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Corinuto.Sper sa stim sa apreciem intotdeauna femeile,mamele in special ,dar sa ne apreciem si propria persoana.Sa fim un model,asa cum si mamele noastre au fost pentru noi.

      Ștergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari pentru blog draga Dia!









    RăspundețiȘtergere