Pages - Menu

duminică, 22 iunie 2014

Empanadas cu ciuperci,muşchi file şi cabanos


Demult tot pofteam la ele aşa că le-a sosit vremea pe lista.Pentru coca m-am inspirat de la Laura(Laura’s sweetts-lauranechita.blogspot.ro),iar pentru umplutură am făcut o combinaţie care să fie pe placul nostru.Si cum tocmai primisem coletul cu sosul Iuţel,s-a potrivit de minune în umplutură.



Ingrediente: 
Pentru coca:
300 g faina
200 g unt
0 lingurita sare
2 oua
Pentru umplutura:
200 g ciuperci champignon
50 g muschi file
100 g carnaţi cabanos
Un morcov
Un caţel de usturoi
Brânza Feta
Ulei
Patrunjel verde
Sare,piper
2 lingurite sos Iuţel
Pentru uns:
Un ou si boia


 Mod de preparare:

Pentru coca,am amestecat faina cu sarea si untul rece taiat cubulete.Am adaugat apoi ouale si am framantat un aluat pâna a devenit nelipicios.
L-am învelit cu folie si l-am pus la frigider pâna am pregatit umplutura.
Am calit morcovul si ciupercile cu putin ulei.Am adaugat apoi muschiul file taiat feliute si cabanosul taiat si el.
Am condimentat,am pus usturoiul,verdeata si putin sos Iuţel.
Din aluatul pegatit am întins o foaie foarte subtire si am taiat forme rotunde cu ajutorul unui bol.
Am pus umplutura pe fiecare bucata,am mai pus deasupra brânza Feta,am uns marginile cu ou,am împaturit în doua,am lipit marginile,apoi le-am presat cu o furculita.
Am uns cu ou deasupra si am presarat cu boia.

Le-am pus la cuptor la foc potrivit pentru 20 de minute.
Le-am servit tot cu sos Iuţică.



Pofta buna!!!!



6 comentarii:

  1. Moaaaa, am sosit! numa' cu ochii in poze stau, poate, poate reusesc sa atrag una aici la mine, cu ochii :))))
    Teo mereu imi spune ca am facut eu odata niste chestii bune, acum stiu ca de astea spune, asa ca pana le refac eu, iau de la tine :)))) Muaaah! Arata bestial!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. laura,uneori mai functioneaza si telepatia :)))))) Pai ia pune de-i fa omului niste chestii :)))))))) Si eu ar cam trebui sa mai fac.

      Ștergere
  2. Si aici aluatul tot la rece dospit:D ;) Iar de uns, ai uns initialcu galbensu, apoi cu albus:D Că sunt crăpate :D
    Dementiale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina,cam orice aluat cu unt se pune la frigider.Le-am uns cu ou intreg batut.Cred ca s-a crapat cum au crescut.Trebuie sa le fac si eu iarasi,ca sunt foarte bune

      Ștergere
  3. Vaai Dia, ce bunatate! Am trecut preparatul pe lista de prioritati culinare! Arata exceptional! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Patricia.Si mie mi-e dor de bunatatile astea.Pupici

      Ștergere