Pages - Menu

vineri, 13 iunie 2014

Pulpă de vită cu legume la cuptor


              Avem totuşi şi mâncare nu numai desert.
             Cred că toată lumea are o reţinere când vine vorba de carne de vită.Nici eu nu fac excepţie,dar cum am avut o bucată frumoasă de carne de vită  am pregătit-o cu legume la cuptor.Toată treaba a durat vreo două ore şi un pic,dar se ştie că e nevoie de răbdare pentru un astfel de preparat.Mi-am făcut ceva de lucru,dar a meritat,la final a fost foarte gustoasă.


Ingrediente:
600 gr pulpă de vită
Ceapa alba şi roşie
Morcovi
Patrunjel radacina
Telina radacina
Pastârnac radacina
Ardei iute
 Ulei
100 ml suc de roşii
200 ml vin alb
Sare,piper
Foi de dafin
Frunze de telina
Rozmarin
1 lingura smântâna
  

Mod de preparare:
Am spalat carnea si am sters-o cu un prosop absorbant.Am condimentat-o,apoi am prajit-o într-o tigaie pe toate partile.
Am curatat si am taiat felii legumele.
Intr-un vas de lut am pus uleiul în care am prajit carnea,am asezat legumele si carnea.
Am pus vinul si am completat cu apa cât sa acopere totul.Am acoperit vasul cu capac si am pus la cuptor pentru 2 ore.
Va mai uitati din când în când sa nu scada prea mult lichidul din vas.
Spre final am adaugat sucul de rosii,foile de dafin si rozmarinul.
Carnea a fost atât de frageda ca se desprindea bucati.
O parte din legume le-am pasat am adaugat o lingura de smântâna si am facut un sos.
Se poate servi cu o garnitura de cartofi,orez ori cuş-cuş.
Eu am preferat orezul si o salata de sfecla roşie.



Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu