Pages - Menu

vineri, 13 iunie 2014

Salată de ridiche neagră


                Jur că-i nemaipomenit de bună!!!!Am mai făcut salata asta ,dar niciodată nu a fost atât de gustoasă.

Ingrediente:
2 ridichi negre
Un morcov
Maioneza dintr-un galbenus de ou + ulei
2 linguri smântâna
Marar verde
Sare,piper alb


Mod de preparare:
Am facut maioneza dintr-un galbenus si ulei.
Am curatat ridichile si le-am dat pe razatoarea cu ochiuri mici.Apoi am stors-o foarte bine de zeama.
Am razuit si morcovul.
Am condimentat,am pus mararul verde ,maioneza si smântâna.
Am omogenizat si am pus la rece.

Gata treaba…..pofta buna !!!!!

2 comentarii:

  1. Ag, daca ai sti de cand am eu in plan sa fac o salata din asta :) Imi place mult ridichea neagra, ador maioneza, si ma intrebam ce-ar fi sa le combin? :)

    RăspundețiȘtergere