Pages - Menu

miercuri, 9 iulie 2014

Prăjiturele pentru cafea


            Le-am denumit aşa dar asta nu înseamnă că nu le puteţi mânca ori de câte ori vă este poftă.Ieri chiar nu mai aveam nici un chef să mai fac prăjitură după ce am făcut doua torturi,dar cum a venit nepoata mea ,special pentru a mânca desert,am făcut la repezeală prăjiturelele astea.Pe mine nu mă încântă în mod deosebit cu cremă multa şi frişcă,dar tare bune au fost lângă cafeluţa de dimineaţă.




Pentru blat:
5 oua
150 g zahar
150 g faina
1 lingurita praf de copt
vanilie
Sare
Pentru crema de ciocolata:
250 g ciocolata
300 ml frisca
250 g crema mascarpone
In plus frisca pentru decor


Ouale le-am mixat cu zaharul pâna si-au triplat volumul.
Am pus vanilia ,apoi faina amestecata cu praful de copt în trei reprize.
La aceasta etapa am amestecat cu un tel.
Am pus compozitia într-o tava tapetata cu hârtie de copt.Am pus la cuptor 25 de minute,primele 10 minute la 200 de grade,apoi am redus la 180 de grade.
Am lasat blatul sa se raceasca.
Am înfierbântat frisca(fara s-o fierb),apoi am pus ciocolata maruntita.
Am amestecat pâna s-a topit ciocolata si am pus vasul la frigider.
Dupa ce amestecul s-a întarit,am mixat bine si l-am amestecat cu crema mascarpone.
Am taiat blatul în doua ,e orizontala si am pus un strat de crema.
Apoi am taiat cuburi,pe care am pus câte un moţ de crema si de frisca.



2 comentarii:

  1. Arata atata de pufoase si de fresh! Cred ca as putea manca vreo trei....in fiecare zi! :)) :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa au si fost Corina.De mancat si eu as putea cat de multe,dar musai sa ma abtin.

      Ștergere