Pages - Menu

miercuri, 10 septembrie 2014

Gogoşele cu iaurt


         Un „dulce” rapid,cu puţine ingrediente si deosebit de bun.Azi s-au potrivit de minune,le-am făcut rapid , le-am luat repejor la pachet şi am fugit în vizită.




Ingrediente:
400 g iaurt 10% grasime
280 g faina
1 ou
3 linguri zahar
½ plic praf de copt
Sare
Vanilie
Coaja de lamâie
Ulei pentru prajit
 Zahar pudra si Dulceata de vişine pentru servit


Mod de preparare:
Iaurtul l-am amestecat cu oul,zaharul,vanilia si coaja de lamâie.
Faina am amestecat-o cu praful de copt si sarea.
Am pus apoi faina peste amestecul de iaurt amestecând cu telul.
Va trebui sa aveti o compozitie destul de grosuţa, dupa cum se vede din imagini.

Am încins uleiul apoi am redus focul.
Cu ajutorul lingurii pentru înghetata am pus  compozitia în ulei.
Gogoselele nu trebuie sa fie prea mari,altfel nu se vor coace la interior.
Le-am întors pe ambele parti si le-am lasat sa se prajeasca bine.
Le-am scos pe un servet absorbant pentru a elimina surplusul de ulei.

Le-am pudrat cu zahar si am servit cu dulceata de vişine.



Pofta buna!!!!

6 comentarii: