Pages - Menu

sâmbătă, 6 septembrie 2014

Negresă cu cremă de brânză (urdă)


      O reţetă pe cât de simplă pe atât de gustoasă.
      Nu este nici un secret că îmi place foarte mult blatul de negresă,iar în combinaţie cu brânza,nu poate fi decât delicioasă.
       Eu am folosit urdă pentru că este dulce,are o textură foarte cremoasa şi nu înmoaie blatul cât timp stă la cuptor.Puteţi însă să folosiţi brânză de vaci sau mascarpone.




Ingrediente blat negresa:
150 g unt
300 g ciocolata 55% cacao
50 ml lapte
3 oua
110 g zahar
250 g faina
1 lingurita praf de copt
Sare

Ingrediente crema de brânza:
350 g urdă
100 g zahar
1 ou
Coaja de lamâie
vanilie


Mod de preparare:

Untul.ciocolata rupta bucati si laptele le-am pus într-o cratita ,la foc mic pâna când ciocolata s-a topit si am obtinut un amestec omogen.
Am lasat sa se raceasca.
Ouale le-am mixat cu zaharul,apoi am pus amestecul de ciocolata racit.

Faina am amestecat-o cu  sarea si praful de copt si am încorporat-o cu ajutorul unui tel în amestecul ciocolatos.
Am pus compozitia în tava de 30x20 cm în care am pus hârtie de copt.
Urda am mixat-o cu zaharul si oul batut.

Am pus coaja de lamâie si vanilia.
Am luat cu lingura din crema de brânza si am pus din loc în loc peste compozitia de blat.
Am amestecat putin deasupra brânza cu restul compozitiei cu ajutorul unei furculite.


Am pus tava în cuptor la 180 de grade 25-30 de minute.
Este util sa verificati cu o scobitoare când este copt.
Am portionat dupa ce s-a racit.





Să aveţi poftă !!!!


Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu