Pages - Menu

miercuri, 10 septembrie 2014

Papanaşi


   Pentru că-mi rămăsese nişte brânzică bună de vaci,m-am hotărât să fac nişte papanaşi că tot nu făcusem demult.Acuma unii ar spune că sunt gogoşi nu papanaşi.Noi aşa îi pregătim.


Ingrediente:
300 g brânza de vaci
80 g zahar
200 g faina
3 linguri griş
½ linguriţă bicarbonat de sodiu
Sare
Vanilie
Coaja de lamâie
Ulei pentru prajit
Iaurt şi dulceata de maceşe pentru servit


Mod de preparare:
Am amestecat brânza cu zaharul ,ouale,sarea,bicarbonatul  si aromele.
Am pus grisul si faina pe rând .
Nu puneti toata faina daca nu este nevoie,trebuie sa obtinem doar un aluat ,nu foarte tare,din care sa putem modela papanasii.
Depinde foarte mult si de cât este de scursa brânza.
Am format bilute,le-am aplatizat putin si am facut o gaura la mijloc.
Am mai facut si bilute mai mici de pus deasupra celor mari.
Le-am prajit în ulei.
Puteti sa folositi un vas mai mic ca diametru pentru ca papanaşii sa fie acoperiti cu ulei.
Dupa ce s-au prajit pe ambele parti i-am scos pe hârtie absorbanta.
Am servit cu iaurt si dulceaţă de maceşe.




Poftă bună !!!

3 comentarii:

  1. Buni, pufosi si foarte prezentabili, papanasii tai :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac la fel de mult ca si cei fierti.Se pregatesc repede si se consuma la fel de repede.

      Ștergere
    2. Corect! "Repede" e cuvantul perfect care ii caracterizeaza :)

      Ștergere