Pages - Menu

marți, 9 septembrie 2014

Paste cu piept de pui şi sos de smântână


          Aveam poftă de nişte paste,aşa că am pregătit aceste paste cu piept de pui şi un sos de smântâna.Se pregătesc destul de uşor şi nouă ne-au plăcut foarte mult.
Am folosit paste scoici dar se pot folosi orice alte paste care vă sunt pe plac.


Ingrediente:
250 g paste scoici
Un piept de pui cu os,aproximativ 400 g
100 g cascaval Mozzarella
Sare,piper,boia iute,rozmarin
Ulei

 Pentru sos:
100 g unt
1 lingura faina
200 ml supa de pui
250 g smântâna
100 g parmezan
Marar verde
Sare,piper alb
2 caţei de usturoi




Din pieptul de pui am taiat câteva felii pe care le-am prajit pe grill.
Restul,inclusiv osul,le-am pus la fiert în apa cu sare împreuna cu putin zarzavat(morcov,patrunjel,pastârnac) pentru a obţine supa de pui folosita la sos.
Feliile de piept de pui le-am uns cu putin ulei,le-am condimentat si le-am prajit pe grill.
Dupa ce s-a racit putin ,l-am taiat fâşii.


Intr-o tigaie am pus untul sa se topeasca,apoi usturoiul zdrobit.Am lasat usturoiul doar cât sa aromatizeze untul.
Am pus o lingura de faina si am amestecat sa nu se faca cocoloase.Am lasat faina 2-3 minute si am pus supa de pui,smântâna,mararul verde,parmezanul razuit si la final am condimentat.




Pastele le-am fiert în apa cu sare si putin ulei apoi le-am scurs.
Intr-un vas pentru cuptor am pus un strat de paste,apoi sos si piept de pui (cel facut la grill si cel fiert în supa),am razuit mozzarella,iar paste,sos ,piept de pui si deasupra un strat generos de mozzarella razuita.


Se pot însa amesteca pastele cu sosul,pieptul si  mozzarella si apoi sa se puna în tava.
Am pus tava la cuptor pâna când pastele s-au rumenit frumos deasupra.
Se servesc calde.


S-aveţi poftă !!!

2 comentarii:

  1. Ne-am decretat, de la o vreme, fani hotarati ai preparatelor cu pui asa ca trebuie sa incerc si minunatia asta :) Felicitari, arata grozav de bine si parca simt si gustul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu incerc sa cam evit carnea in ultima vreme,dar prefer vita sau puiul.Chiar de m-au costat cateva zile doar cu salate,a meritat.

      Ștergere