Pages - Menu

duminică, 21 iunie 2015

Chifle cu brânză şi seminţe



Nişte chifle pufoase şi gustoase.Imi place foarte mult textura aluatului cu brânza în compoziţie.
Este o reţetă care se pregăteşte uşor,eu le-am pregătit seara şi le-am avut pentru micul dejun.
Dacă nu vă plac seminţele,puteţi să renunţaţi la ele.





Ingrediente(mie mi-au ieşit 11 buc.de marime medie)

500 g faina
1 ou
200 g telemea sarata
100 ml lapte caldut
100 ml apa minerala
1 lingurita sare
1 lingura zahar
100 ml ulei
7g drojdie uscata (1 plic)
Amestec de seminte(susan,floarea soarelui,in.chia,pin si dovleac)

Mai avem nevoie de un galbenus+lapte,pentru uns



Mod de preparare:

Faina cernuta am amestecat-o cu drojdia,sarea si zaharul.
Am pus telemeaua data pe razatoare,oul si laptele amestecat cu apa minerala.
Am framântat si am adaugat câte putin ulei si la final amestecul de seminte.
Trebuie sa obtinem un aluat elastic si destul de ferm.
In functie de asta mai adaugati lapte sau faina ,dupa caz.
Se framânta pâna când aluatul se desprinde usor de peretii vasului.
L-am lasat la dospit în loc caldut pâna ce si-a dublat volumul.
Apoi l-am mai framântat putin si am format chiflele.Le-am pus în tava pe hârtie de copt si le-am mai lasat 15 minute sa dospeasca.
Le-am uns cu galbenus amestecat cu putin lapte si am presarat seminte si sare deasupra.
Le-am pus la cuptor la 200 de grade aproximativ 20 de minute.
Este util sa verificati daca sunt coapte.
Mie mi-au placut foarte mult cu iaurt.





Poftă bună !!!!
Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu