Pages - Menu

duminică, 26 iulie 2015

Ruladă şi minitarte cu cremă de zmeură



Cred că în ultimul timp îmi este  mai uşor să prepar o ruladă  pentru desert.
Si cum pe căldurile astea încercăm să folosim cât mai puţin cuptorul,aceasta este tocmai potrivită pentru că se coace foarte repede.
Pentru minitarte am apelat la cojile(forme) din comerţ,pe care le-am umplut cu crema,mi-a plăcut foarte mult forma lor mică şi delicată (eu nu am forme pentru asta),dar dacă vreţi să le preparaţi în casă găsiţi reţeta aici.
Si pentru că nu am vrut un desert cu foarte multe calorii,am folosit Green Sugar şi cremă de zmeură.
O nemulţumire am avut,mi s-a părut că ouale nu s-au mixat la fel de bine cu Green Sugar ca şi cu zahăr tos,de aceea foaia de ruladă nu este prea pufoasă.



 Ingrediente rulada:
3 oua
100 g Green Sugar (sau 90 g zahar tos)
120 g faina
1 lingura ulei
5 g praf de copt
Sare

24 coji minitarte

Ingrediente crema de zmeura:

 400 g zmeura+ 2 linguri Green Sugar
250 g mascarpone+ 1 lingura Green Sugar
100 g ciocolata alba
300 ml smântâna pentru frisca
3 foi gelatina = 5 g
Zeama de lamâie

Am mai folosit pentru decor 100 ml smântâna pentru frisca,zmeura si coacaze roşii


Pentru început am pregatit rulada.
Am mixat ouale cu zaharul pâna s-au deschis la culoare si si-au dublat volumul.
Am adaugat faina amestecata cu praful de copt si sarea.
Am încorporat-o usor cu un tel.
La final am adaugat uleiul.
Am pus compozitia într-o tava de 38x25 cm,tapetata cu hârtie de copt.
Am pus la cuptor la 180 de grade pentru 20 de minute.
Am scos tava si am rasturnat foaia pe alta hârtie de copt,am îndepartat hârtia pe care s-a copt,apoi am rulat-o împreuna cu hârtia.
Am lasat-o pâna s-a racit.
Am pregatit crema.

Zmeura am amesteca-o cu zaharul,am pus pe foc sa dea un clocot,apoi am trecut-o prin sita sa-i îndepartez semintele.
Am pus-o iarasi pe fos si am mai lasat sa fiarba pâna a prins consistenta.
Am lasat-o sa se raceasca.
Când a fost usor calduta,am încalzit gelatina la microunde si am pus-o peste ea.
Se poate pune gelatina(scursa de apa) direct în zmeura sa se dizolve.
Frisca am mixat-o (eu nu am adaugat zahar) si am lasat-o deoparte.
Foile de gelatina le-am pus la hidratat în apa rece.
Ciocolata alba am topit-o pe baie de aburi.
Am mixat mascarponele cu zaharul(Green Sugar) si am adaugat cate-o lingura de ciocolata.Am pus apoi jeleul de zmeura si la final frisca.
Am pus crema la frigider jumatate de ora.
Am desfacut foaia de rulada,am pus crema si am rulat la loc.
Am decorat cu frisca,crema ,zmeura si coacaze roşii.
Am umplut cu crema si minitartele.
Le-am pus iarasi la frigider pâna ce s-a întarit crema si s-a putut taia.
Minitartele mi-au placut în mod deosebit,alaturi de un ceai de… zmeura bineînţeles : )))))




Poftă bună !!!!



2 comentarii:

  1. Ioi, apăi am ameţit numai citind, darămite să mai şi gătesc. :)) Die, faci cum faci şi-mi dai bătăi de inimă şi goluri la stomac la ceas de dimineaţă. Bine, e vina mea că citesc reţete la ora asta, dar şi tu greşeşti că le faci aşa de bune. :D
    Zi faină să fie la voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha haaaaa,apoi parinte cu tine nicicum nu ies la capat.
      Hai ca nu-i asa complicat,doar ma lungesc eu cu vorba la reteta.
      Parca mai era cineva de-i placea sa vorbeasca mult :))))

      Ștergere