Pages - Menu

joi, 16 iunie 2016

Ingheţată cu lămâie şi căpşuni



Adooooor îngheţata!
Sigur că mi-ar fi tare de folos o maşină pentru îngheţată,dar dacă nu am,nu înseamnă că nu pot să pregătesc îngheţată în casă.
Sigur că nu a ieşit la fel de cremoasă dar a fost foarte gustoasă.


Ingrediente:

3 oua
200 g zahar
90 ml zeama de lamâie
Vanilie
400 ml smântâna pentru frisca
800 g capsuni
Visine


Mod de preparare:


Am mixat ouale cu zaharul,am adaugat zeama de lamâie,vanilia si am pus pe baie de aburi.
Am amestecat pâna ce compozitia s-a îngrosat,apoi am lasat sa se raceasca.
Am mixat smântâna pentru frisca.


Am curatat capsunii,apoi  i-am pasat în blenderul Breville.


Am împartit frisca în doua,jumatate am amestecat-o cu capsunii iar cealalta jumatate cu crema de lamâie.




Am pus într-o caserola alternative straturi de înghetata de capsuni si de lamâie si am adaugat visine si bucati de capsuni.





Nu am amestecat în ea pentru ca vroiam sa ramana straturile separate  dar astfel cea cu lamâie a ramas mai cremoasa decât cea cu capsuni.

6 comentarii:

  1. Bag seama că nu se înghesuie nimeni la minunata îngheţată, fie, să nu zică lumea pe urmă că nu s-a ajuns, vreau eu 5 porţii. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa Padre,stiam eu ca am baza in tine.Cinci portii sa fie,asa pentru inceput :))))))

      Ștergere
    2. Fără pâine, desigur, că pâinea îngraşă. :))))

      Ștergere
    3. Nu dam paine,ca e scumpa :)))))

      Ștergere
  2. Ioi, Die, ce bunatate! La prajituri nu poftesc prea des, dar la inghetataaa.....deja salivez. :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu,asta desi este cea mai periculoasa combinatie pentru dieta :))))) Pupici

      Ștergere