Pages - Menu

duminică, 5 iunie 2016

Tort cu cremă de lapte condensat şi căpşuni



Pentru că am găsit la piaţă căpşuni foarte gustoşi ,am zis să profit şi să fac un desert rapid.
A rezultat un desert răcoros,tocmai bun de savurat într-o zi călduroasă de Duminică.
Blatul umed s-a combinat foarte bine cu jeleul de căpşuni şi crema fină din lapte condensat şi iaurt.
O parte din cremă şi jeleu le-am folosit pentru doua deserturi la pahar.



Ingrediente:
Blat:
200 g unt
150 g zahar pudra
3 oua
200 g faina
Zeama de la jumatate de lamâie
Sare
5 g praf de copt

Jeleu de capşuni:
700 g capşuni
200 g zahar gelifiant Margaritar

Crema de lapte condensat si iaurt:
400 ml lapte condensat îndulcit
150 g iaurt
400 ml smântâna pentru frisca
50 ml lapte
6 foi gelatina
Vanilie
Capşuni



Mod de preparare:
Pentru blat,am mixat untul moale cu zaharul pudra.
Când am obtinut o crema ,am adaugat pe rând cele 3 oua mixând dupa fiecare.Am adaugat faina amestecata cu sarea si praful de copt,iar la final zeama de lamâie.
Am pus compozitia într-o tava  cu diametrul  de 20 cm tapetata cu hârtie de copt.
Am copt 30 de minute la 180 de grade,apoi l-am lasat sa se raceasca.
Am pregatit jeleul de capsuni.
Am curatat capsunii apoi i-am maruntit cu ajutorul blenderului Breville.
I-am amestecat cu zaharul gelifiant si apoi am fiert pâna am obtinut consistent dorita.
Daca nu aveti sau nu vreti sa folositi zahar gelifiant,puteti sa folosit zahar obisnuit si sa adaugati 3 folii de gelatina sau 5 g gelatina granulata(gelatin o veti hidrata si o veti adauga în compozitia calduta,amestecând pâna ce se raceste).
Am lasat si jeleul sa se raceasca complet.
Pentru crema de lapte condensat, am pus foile de gelatina în apa rece sa se hidrateze.
Am mixat smântâna pentru frisca si am pus-o la frigider.
Am amestecat laptele condensat si iaurtul,dupa ce,în prealabil le-am lasat la temperature camerei.
Am  încalzit laptele si am pus în el foile de gelatina scuse de apa.Am amestecat sa se topeasca complet.
Când laptele s-a racit,l-am pus treptat  cu laptele condensat si iaurtul.
Am încorporat apoi usor frisca,am pus vanilia si am pus crema la frigider pâna ce a început usor sa se închege.
Intre timp am pregatit blatul.L-am taiat în doua si am pus jeleu de capsuni.L-am asezat pe un platou si a pus inelul formei în care am copt blatul,în jurul lui.
In interiorul inelului am pus o folie pentru ca  sa nu se lipeasca crema de el.
Am mai pus un strat de jeleu deasupra blatului,apoi am pus crema de lapte.In interiorul stratului de crema,am mai intercalat jeleu de capsuni si capsuni taiati bucati.
Am lasat la frigider peste noapte sa se întareasca foarte bine.
Cum am spus,am pregatit si doua deserturi la pahar cu aceeasi crema si jeleu.
Se serveste foarte rece.



S-aveţi poftă !!!






Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu