Pages - Menu

duminică, 25 septembrie 2016

Melcişori cu brânză şi Green Sugar



O  reţetă foarte simplă pentru azi,melcişori din aluat pufos cu umplutură cremoasă din brânza de vaci,
Si pentru ca am vrut să mai reduc numărul de calorii,am înlocuit zahărul cu  îndulcitor Green Sugar şi am testat şi Green Sugar cu aromă de vanilie Bourbon.
Eu zic că a ieşit ceva foarte gustos.Rămâne să vă convingeţi.



Ingrediente:
Pentru aluat:
400 g faina
180 g unt 82 % grasime
50 g îndulcitor Green Sugar
5 oua(sau 4 oua daca sunt mai mari)
7 g drojdie uscata (1 plic)
½ lingurita sare
2 plicuri Green Sugar cu aroma de vanilie Bourbon

Pentru umplutura:
500 g brânza de vaci
1 lingura smântâna
2 linguri îndulcitor Green Sugar
Coaja de lamâie
Stafide

Pentru uns:
Un galbenus + lapte



Mod de preparare:
Intr-un bol am amestecat faina cu îndulcitorul Green Sugar,am facut o adâncitura în mijloc,am pus drojdia,puţina apa calduta,am acoperit cu putina faina si am lasat sa dospeasca.
Am amestecat apoi putin si am adaugat ouale,vanilia si sarea.


Untul moale l-am taiat cubulete.
Am început sa mixez  cu paletele pentru framântat si am adaugat treptat cubulete de unt.



In functie de marimea oualor s-ar putea sa mai fie nevoie de faina.
Se framâta pâna ce aluatul devine elastic si se desprinde de pe peretii vasului.
Se formeaza o bila din aluat,se acopera cu o folie si se pune la frigider pentru câteva ore.


Pentru umplutura am mixat toate ingredientele,mai putin stafidele.
Stafidele le-am pus la înmuiat cu putina apa calduta.
Am scos aluatul de la frigider,am întins o foaie nu foarte groasa,am pus umplutura de brânza si stafidele scurse bine,Am rulat, apoi am taiat bucati de aproximativ  3 cm,pe care le-am asezat în tava,cu partea taiata în sus.




Le-am uns cu galbenusul amestecat cu lapte si le-am pus la cuptor,la 180 de grade pentru 30 de minute.





S-aveţi poftă !!


Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu