Pages - Menu

luni, 10 octombrie 2016

Gulaş gătit la Crock Pot Slow Cooker



 Imi era dor de un gulaş buuuun de tot.Acum ,cand spunem “gulaş”,nu putem să ne gândim la o mâncare care are puţine calorii,mai ales dacă dorim să fie foarte gustos.
Eu sunt de principiu că,dacă îmi este foarte poftă de ceva,mănânc ceea ce poftesc,iar apoi compensez abţinându-mă în zilele următoare.
La fel de împărţite sunt părerile în ce priveşte gătitul la Slow Cooker.Eu iubesc oala asta,deşi nu reuşesc să gătesc prea des în ea.
Mie îmi place gustul mâncării gătită lent,plus că la Slow Cooker se pot pune aproape toate ingredientele în acelaşi timp.
Eu am folosit pentru acest gulaş un amestec de carne de viţel,coaste de porc şi Kaiser afumat.La final toată carnea a fost fiartă foarte bine la fel  şi legumele .Preferabil e să folosiţi carne cu os,va da un gust mult mai bun.
Gulaşul este o combinaţie între supă şi tocăniţă. Mâncarea mea a avut mai degrabă consistenţa unei tocăniţe pentru că am pus apă puţină,iar  la final am adăugat şi nişte găluşcuţe.


Ingrediente:
Carne de viţel (aprox.500 g)
Costiţă proaspata de porc (aprox.400 g)
Kaiser afumat (300 g)
4 morcovi
2 buc patrunjel radacina
Pastârnac
O ţelina mai mica
ardei gras rosu
4 buc ceapa uscata
3 cartofi medii
Sare,boia de ardei,piper
Fulgi de ardei iute
Chimen,cimbru,foi de dafin
Pasta iute de ardei
2 linguri ulei
Frunze de ţelina
Patrunjel verde
O lingură smântâna
300 ml apa

Pentru găluşcuţe:
1 ou
Sare
4 linguri faina
2 linguri apa


Mod de preparare:
Nu am scris cantitati foarte exacte pentru ca aceasta depinde  de gusturile fiecaruia si de capacitatea vasului în care pregatiti.
Am pregatit toate ingredientele,carnea am taiat-o bucati,am tocat si zarzavatul.Cartofii i-am taiat cuburi.



Am pus uleiul în  vas,apoi am pus zarzavatul si legumele,am condimentat.Deasupra am asezat si carnea si am condimentat-o si pe aceasta.Am pus si apa.
A ramas doar smântâna,verdeata si galuştele,pe care le-am pregatit mai târziu.
Am conectat oala la sursa de tensiune,am setat pe High si am lasat 4 ore.
Spre finalul celor 4 ore,am pregatit găluşcuţele.
Am batut oul cu putina sare,am adaugat 2 linguri de faina,apa si restul de faina.


Trebuie sa obtinem un aluat nu prea tare din care sa putem forma bilute.
Am pus galuştele în oala si am mai lasat o ora.


La final am adaugat smântâna si verdeata tocata.


Carnea de viţel a fost foarte bine fiarta,iar cea de porc s-a desprins de pe os.
Se serveste fierbinte,cu muraturi ar fi excelenta.



S-aveţi poftă !!!


Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu