Pages - Menu

duminică, 5 martie 2017

Cornuleţe fragede ,cu gem de vişine şi caise


Stiţi cum este când ai vrea ceva bun dar ,în acelaşi timp ,nu prea ai chef să te complici?
Cam aşa a fost şi la mine azi.
Cum mama poftise la nişte cornuleţe,am zis,cornuleţe să fie.
Mai aveam nişte osânză la congelator,aşa că am combinat-o cu unt,rezultatul fiind nişte cornuleţe foarte fragede.
Pentru umplutura,eu am folosit gem de vişine şi caise.Puteţi însă să puneţi umplutura care vă este pe plac.



Ingrediente:
500 g faina
160 g osânză (sau unt 82% grasime)
80 g unt 82 % grasime
3 linguri iaurt grecesc
4 galbenusuri de ou
1 lingura îndulcitor Green Sugar sau zahar tos
5 g praf de copt
Sare
Vanilie Bourbon de la Green Sugar
Coaja de lamâie
Gem de vişine si caise pentru umplut
Zahar pentru pudrat




Mod de preparare:
Faina am amestecat-o cu sarea ,untul si osânza.A rezultat o compozitie nisipoasa.
Am adaugat restul ingredientelor,mai putin gemul.


Am framântat pâna ce am obtinut o coca omogena.
Daca e nevoie,mai adaugati faina sau iaurt.
Am acoperit coca cu o folie si am lasat-o o ora la frigider.
Am scos coca de la rece,am întins o foaie de circa 0.5 cm grosime,am taiat patrate,am pus umplutura si le-am rulat.



Am asezat cornuletele în tava cu hârtie de copt,am pus  tava la cuptor la 180 de grade  pentru 20 de minute.
Dupa ce s-au racorit putin,le-am pudrat cu zahar.
Se pastreaza fragede zile la rând.Stiu asta pentru ca le-am mai pregatit dar n-am facut poze.




S-aveţi poftă !!!




Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu